tatlılar

17 Mart 2014 Pazartesi

Diary 10. GFC sorununa bir çözüm

merhaba blogcanlarım nasılsınız bakalım? bende iyiyim şükür. ama bugün sebepsiz bir can sıkıntısı var içimde. bi sorun yok ama sıkılıyorum işte. müzik dinleyip atmaya çalışıyorum.
hafta sonu yorucu geçti, pazar günü dışarda kahvaltı yaptık. eşim fuarda görevliydi. o işe bende eve geçtim. eşim temizliğe yardım eder. bu hafta bütün işler bana kaldı. cumartesi, pazar spora da gittim. yoruldum belki de ondan keyfim yok.

bir arkadaş kısmen çözüm bulmuş:
http://birazhayatt.blogspot.com.tr/2014/03/gfc-kriziii.html?spref=bl




7 yorum:

  1. hafta sonunu yorulmakla gecirdigin icin keyifin yok belki de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım öyledir Ferhat.

      Sil
    2. o sorunu cozmek degil ablasim alternatif yaratmaktir ama o da bi yere kadar yani demek istedigim blogu izle bu bloga katil butonunu ve izleyenler kismini google desteklemiyor artik cunku insanlarin google + u kullanmak icin boyle bi yola gitmisler google blogculara zorla bloglarinda google+ ta beni cevrelerinize ekle butonunu koymalari icin oyle yapmis yani blog izleyiciler kutusunu tamamen kaldirmak lazim artik bloglarda calismiyo bosu bosuna duruyo orda blogunun ustunde sende koymussun ama blogunu izleyemedim mesela

      Sil
    3. haklısın sanırım +google geçmemiz gerek.

      Sil
    4. biz gecmesek bile zorla gectiriyor baksana artik yorumlarimizdaki isimlerimizin uzerine tikladigimiz zaman google + profilimize goturuyo bilzeri :) bide neymis efendim blogda bi yayin yazildigi zaman google + profilimizde otomatik gorunuyormus bunlar hep zorlama :D

      Sil
    5. napalım ayak uyduracağız artık :)

      Sil
    6. bide senle iletisim kurmam gerekiyo email atsana bana :) http://ferhatbayram.blogspot.com/p/iletisim.html

      Sil