tatlılar

25 Şubat 2014 Salı

Diary 4.

3 günlük spor hayatında yorgun ve bitap düşmüş Quenn den merhaba blogcanlarım.
hayatında hiç spor yapmamış insanlar için gerçekten zor. Zalim hocam epey zor bir program yazmış.
bakınız:
15 dk koşu bandı
5 dk stepper
20 dk bisiklet
10 dk eliptical
5 dk power
10 dk bisiklet
5 dk twister
5 dk iç dış basen
5 dk kalça
3set (1set 20 kez) ağırlık kaldırma

ne yapalım başa gelen çekilir. biraz da boğazımızı tutabilsek ne güzel olcek :))
şimdilik kilo kaybı yok. çünkü 2-3 gündür gidiyorum. aşırı bi kilom yok aslında 67,5 cuk. ama kısa boyda kötü duruyor.
ama çok eğlenceli yaz geliyor ya millet harıl harıl spor yapıyor.
foto çekmek istiyorum ama makinem kaybolur falan. bir de spora odaklanmam lazım :)
ilerde fotoda eklicem söz. şimdilik sevgiler saygılar.

not: işyerinde iyi olmaya çalışıyorum arada öfkem galip geliyor.

güzel bir çekiliş haberini paylaşmadan geçmeyeyim. sevgili sena nın çekilişine buyrun:
http://nypdsena.blogspot.com.tr/2014/02/cekilis-baslasin-little-butterfly.html







3 yorum:

  1. iş yerinde ben de öyleyim,saatim saatime tutmaz :(
    oldukça zor bir programmış,ben de 68 kiloyum,evet boyum kısa olduğu için büyük zorluk :(
    sporda da , iş hayatınızda da kolay gelsin diyorum
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. bloguma hoşgeldin minik. bi yerden başlamamız lazım.

    YanıtlaSil
  3. ah bu diyet olayları bende dikkat etmesem sanırım cok kılo alıcam :)

    YanıtlaSil